Hvordan gå frem

Her har vi laget en ”miniguide” for deg som vurderer å legge tannlegebesøket til Krakow.

Å legge sin tannbehandling til utlandet er et stort steg for de aller fleste av oss. Vi har derfor laget en liten enkel miniguide på hvordan en slik prosess fortoner seg for de fleste som ønsker å komme ned til krakow med oss.

Punktvis så ser det slik ut:

1. Kontakt oss, enten på mail: kontakt@denpro.no, eller på telefon 45 68 74 75. Vi kommer med et tids og prisestimat for din behandling, reserverer de nødvendige timene på klinikken, samt svarer på de spørsmålene man måtte ha både om praktisk informasjon om selve reisen, oppholdet, behandlingen eller generelle opplysninger om Krakow.

2. Bestill flybilletter, og send reiseruten din til oss. Når vi mottar dette trenger vi 24 timer med å planlegge ditt opphold her nede. Når vi har alt klart får du en mail med bekreftelse samt en oversikt over hva som skjer ved ankomst, når første time er, overnatting og transport fra flyplassen.

3. Du ankommer Krakow. Du vil bli møtt på flyplassen av vår sjåfør. Han vil ha ditt navn på en lapp og er lett synelig i ankomsthallen. Han tar deg med til klinikken, eller til overnattingsted om klinikken ikke er åpen på det tidspunktet du ankommer Krakow.

4. Gratis konsultasjonstime: Før vi gjør noe som helst som koster penger for deg, vil vi starte med en grundig konsultasjon. Her vil en tannlege gå over dine tenner, sammenligne det han finner med det han ser fra de røntgenbildene vi tar samt at han vil lytte til din versjon av historien, samt ta til etteretning hvilke ønsker og preferanser du i utgangspunktet har for å reise ned til oss. Ved denne timen vil du få et endelig pris og kostnadsoverslag, få reservert de timene du trenger, samt hjelp til å forstå behandlingsplanen. (Se egen informasjon om det første møtet med klinikken.)

5. Behandling: Når vi har kommet til enighet om hva slags behandling som er ønskelig å få gjort vil selve behandlingen starte umiddelbart, og man får en timeplan over de øvrige timene utover uken i løpet av kort tid, slik at man kan planlegge resten av oppholdet i Krakow. Klinikken tilbyr høyeste kvalitet både når deg gjelder utstyr og personell. Du vil hele tiden holdes oppdatert om progresjonen i behandlingen samt om de støter på problemer av noe slag. Vår representant vil være med deg på klinikken så mye du måtte ønske, og bistår hvis det skulle dukke opp problemer av noe slag.

6. Betaling og hjemreise: Etter endt behandling vil du få med deg diverse papirer, samt at du blir bedt om å betale. Man kan betale med kort (Visa, Master), eller med kontanter. Det er også mulig å betale via bankoverføring. Du vil også få en kvittering som inneholder alt som har blitt gjort og hva slag materiale som har blitt benyttet. Denne kan du sammenligne med din opprinnelige behandlingsplan. Etter at du er ferdig på klinikken er det å reise hjem, og mellom syv til fjorten dager vil du motta din medisinske rapport over behandlingen som har blitt utført og om man har delt behandlingen opp i flere ettaper, få en oppdatert behandlingsplan med det som gjennstår av behandling og hvor lang tid man må være ved neste besøk og hvor lenge man må vente.

7. Kontakt med Denpro: Vår misjon er at våre reisende skal få utført behandling av ypperste klasse til hyggelige priser. Vi legger vekt på trygghet med å følge opp våre reisende både før, under og etter oppholdet i Krakow. Det betyr at hvis det er spørsmål som dukker opp før reisen så vi tilgjengelig 24 timer i døgnet (via vårt alarmtelefon). Det samme gjelder mens den reisende oppholder seg i Krakow og også etter tilbakekomst til Norge. Klinikken har garantiordninger, og det vil alltid være mulig å komme i kontakt med oss i Denpro både om det gjelder akutte medisinske problemer og av mer organisatorisk art.

Skulle det oppstå problemer, eller dukke opp noen spørsmål, kan du snakke direkte med oss, eventuelt kan vi arrangere det slik at din(e) tannleger ringer deg opp, slik at du får snakke med de som skal utføre, eller har utført din behandling.

Les også
Fly til Krakow